All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Saturday, November 12, 2011

tanggal 11

11/11/11
tarikh yang cantik dperkatakan orang ramai..
bulan lahir ak pun 11..
tahun ni 2011..
sayang.. bukan ari 11 aribulan..

 11/11/11
satu perkara baik..& satu perkara kurang baik ak dapat..
dua2 dapat..
yang baik..ofcoz orang akan suka..
yang buruk mesti orang mengeluh..
dua2 same je..dua2 kita akan dapat dalam dunia ni..
tunggu turn je...

11/11/11
macam2 penyakit yang ad d dunia...
yang mane penyakit terpilih..tulah ujian Allah untuk kita..
baik yang senang sembuh..mahupun yang susah sembuh..
dua2 kita kena usahakan & redha..

pagi2 buta..macam tunggu detik jam 12 malam pulak..
dengan beberapa minit je dari rase2 xselesa tu..ak dapatnye..
pana satu badan..tido pun berlapis2..
sejuk vs panas..ak pun xsure..
dalam lena yang bertemankan berdenyutan2 d kepala..
tetiba ase panas plak..jadilah ia satu lapis balik..
DEMAM...ye..itulah penyakit ak..
pada tarikh cantik ini..

segala benda buruk ad hikmahny..
xsemestiny ap yang kita rase ok itu btul2 baik tuk kita..
dan ap yang kita rase xok tu..btul2 xok tuk kita..
penyakit adalah penawar dosa..
oleh itu, saya bangga saya demam!

11/11/11
hurreyy...dabedabedu...yahoo..google,..
semua ayat2 ni yang kita guna bila hepi..or dapat something new..
tapi ak guna yehaaaa.. haha !
something yang rosak mestilh kita nak ganti baru kan...sape xnk lagi2 free..huhu
fon ak dah lama buat hal hampir sebulan o lebih...
arrrgghhh.. huhh..kelas xda pun.."ak bt2 rajin pergi"..
susah memang susah..gelisah..hati pasrah..hua3..

okey !.. cuti midterm seminggu..
bukan cuti..h0neymoon nga insan yang tersayang ( buka bakan vs ass la)..
raye tetap raye.. d kepala..keje tetap setia =,=
sikit2 tengok jam..sikit2 tengok tarikh..huhh
sesungguhnya masa itu emas..
tapi habuk pun xda..
mane nk pikir test.. assignment.. presentation..
memang xtenang!..

didalam kekalutan nfon rosak vs stress keje..
hati ak dhiburkan sekejap nga hp baru..huhu
yang biase2 je pun..
sebenarny dah ad..abang ipar ak yang punye..ntah penyakit pe yang timbul..
langsung xda cavourage..pe kenye ni???..
oleh sebab itu muncul lah ia yang baru..
padam muka! xnak bg ak guna ko sangat..kan dah dapat yang baru..huhu..
that my good news on that date..0ooyeahhh!



P/S: perkara gembira & perkara sedih adalah tulisan hidup.. ia adalah kunci untuk kita ke stage yang seterusnya..masih banyak cabaran2 d hadapan yang setia menunggu... SEMOGA BERJAYA!



segalanya telah tertulis sbg ujian... hadapi dengan redha..

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~