All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Tuesday, November 15, 2011

terharu la plak

KISAH 12 NOV 2011

dalam cuti.. dalam demam..dalam sakit..
xlarat..buat2 larat jugak.. test2 & assignment banyak menunggu..
tengok kiri..tengok kanan...
ahhhhhh tidakkkk.. xlarat !...

radio hot.. era.. sinar.. ikim.. muzik... thr... macam2..
malam ni aku dsuruh layan radio lain / baru..
TRW FM... radio pe?..bola kelantan punye radio..
huhu.. theredwarrior.blogspot.com..
radio ni 0n air time ad bola kelantan je..huhuhu...

malam tu..
si dia beriya2 suh aku dengar...katenya..radio ni biaseny dy dengar if on..
aku tanyelah..nape dengan radio ni??..
dya kate ...dy nak buat ucapan..
aku xbg respon ape2 pun...aku ia kan jelah....
dy kate dy nak buat ucapan untuk aku..
aku???.. aku pun xtau ucapan tu macam mane firstny..
dengar je lah 6t..

kitaorang sama2 menunggu time ucapan tu d on air kan...
punye lame.. cakap bnyak lak dj tu !.. haha..
penat cari lagu..xjumpa2 ag..
sabar punye sabar... memang kene sabar lah... lau x xdengar lah..hehe..

dan tibalah saat yang membuat aku terharu....
sepatutny aku nak upload benda tu..
tapi... iany direkod dalam voice recorder..
bukan video..if nak upload..aku kene ubah ke bentuk video dulu..
sangat sedih !..

tapi aku hargai sangat2 ape yang dy buat untuk aku tu..
aku buat hal macam2.. family aku..
tapi dy tetap dy yang sedia ada..
dy tetap dengan aku !..
aku ad paksa dy cari 0rg lain je..tp dy xnak!.. 

aku banyak songeh...karenah..macam2 lah...semua ad !..
tapi dy tetap sabar !..
ak sayang dy !..
^_^..
thanks U s0 much..SSK...










video / lagu ini adalah LAGU KAMI ..
KISAH KAMI..

LAGU inilah yang si dia tujukan untuk aku bersama UCAPANNYA !






-MYMSMY- ^^






P/S: jodoh pertemuan dtanganNya..








No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~