All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Monday, November 21, 2011

Celebrate my bUfday

"Thanks to 0LL my Housemate"

aku teruja sangat + terkejut..
serius memang tak jangka diorang buat camtu..
besday aku 18/11..
tapi semalam da 20/11.

memang kitaorang dah rancang nak pergi makan..
ramai-ramai di kuala perlis..
dengar kata sana makanan yang berasaskan laut best..

jumaat & sabtu lepas.. same-same buzy..
so aku xjangka diorang ad plan lain ...
kelmarin je free..
ari ahad kan cini cuti lagi..

aku pun cam biase lah..
ingatkan saje suka-suka makan ramai-ramai..
sebab..member housemate pun ada..

order punya order..
tunggu punya tunggu..
kitaorang dah nak makan da..
tapi lagi 2 orang member tak datang ag dari tandas..

tunggu jelah kitaorang..
tup-tup..diorang 2 orang tu datang dengan sebekas keropok yang dah di potong..
reaksi aku: 00whh..ingatkan pergi mane..beli benda upenya..tapi punye lah lama..
cam pergi buat tandas lak,,haha..

diorang yang lain pun..tunggu pe lagi...
"hepi besday to U, hepi besday day to U, hepi besday 2x, hepi besday to zatul"
waaaaahhhhhhh...giler terkejut...
upenya.. diorang nak celebrate besday aku sekali..

senyum da sampai ke gigi dah aseny... HAHA!
mane tak teruja..befora ni kan , besday aku jatuh dalam cuti sem..
so, tak sempat lah..huhuhu.. cam sedih plak ..hahaha..
aku pun tak tahu sape yang plan ni..

mane kek aku???
hahaha... makanan yang member bawak tu lah kek aku..
KEROPOK!.. haha.. giler lucu !..
tapi tak pe..kek mane ad jual kat situ..so diorang gantikan keropok tu sebagai kek..
huhu..siap tuan kedai keropok tu..kirim salam kat aku..
yelah mane taknya.. abang tu ukir hepi besday di keropok tu..
nasib lilin je tak da terpacak kat situ..hehe

Ape-ape pun.. aku TERKEJUT SANGAT-SANGAT + HEPI !..
dapat hadiah dengan beg yang lawa kowt..huhu..
sayang pulak nak guna pasni..
hadiah pe yang aku dapat???

SCROLL je bawah ni... =)








P/s:  sekali setahun.. peace ^_6

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~