All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Thursday, November 10, 2011

layankan aje





















SAAT TERAKHIR KAH??? -_-




♥ Walaupun jauh, saya tetap SETIA dengan awak.
♥ Walaupun jauh, HATI sy tetap pada awak.
♥ Walaupun jauh, saya akan tetap TUNGGU awak.
♥ Walaupun jauh, saya tak pernah berhenti CINTA kan awak.
♥ Walaupun jauh, saya sentiasa RINDU kan awak.
♥ Walaupun jauh, awak sentiasa ADA untuk saya

P/S: terima kasih tuk semuanya... maaf atas segalanya..






Tuhan Jagakan dia



Aku tidak BERHARAP
untuk menjadi orang
yang TERPENTING dalam
hidupmu..kerana itu
merupakan permintaan
yang terlalu besar
bagiku..aku hanya
berharap suatu saat nanti
jika kau melihatku...kau
akan TERSENYUM dan
berkata:
"Dialah orang yang selalu
MENYAYANGIKU'' :))






No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~