All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Monday, January 30, 2012

sayu


it's really2 hard to i erased it.




Aku rasa sayu sangat-sangat..
Tetiba je rasa aku..
Aku pun tak tahu kenapa sayu sangat sekarang ni..
Mungkinkah???

Satu hal ada bermain di fikiran aku saat ni..
Yang merungkai bahawa aku sangat lemah dalam satu hal ni..
Seolah-olah menceritakan aku bahawa aku patut lepas ia..
Seolah-olah aku tak wajar mendapatnya..

Namun, entahlah..mood ape yang datang dikala ni..
Aku rasa sayu sangat-sangat..
Sedih pun ada..tersangat sedih..
Aku takot bila fikir pasal tu..

Entah macam mana nanti..
Aku takot nak menjangkannya..
Aku takot nak memikirkan ape kemungkinan akan berlaku
Aku takot semua hal mengenai ni..

What should i do??
I DON'T KNOW..
what i know is.. Allah olways have their own reason  & im know just follow the time..
hurmmm..:'(

 P/S: Aku SEDIH & SAYU sangat-sangat..











No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~