All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, January 20, 2012

new one

hidup sememang indah dan sememangnya pahit..
semua insan akan diduga selagi ia hidup di muka bumi ini..
its normal..
baik sedikit atau banyak..
baik teruk atau simple..

bermacam terpaksa aku telan sehingga saat ini..
the latest one. .>>not totally de latest..hihi ;)
im already get my self far away from examination..
yeahhh! huhh.. lega sejuta kali..
namun even first day dah lepas.. ia amat menakutkan aku..
at de first day..i need to faced two paper at dat day.. huhh!..
sesungguhnya amat memilukan..;(

kuat itu penting..
lebih-lebih lagi dalam hidup penuh cabaran ni..
cabaran dunia..
yes..aku kuat! dat why ak berjaya menghabiskan until de last paper.
tapi gemuruh xyah nk cakap..berjuta-juta kali ak gemuruh..

walau dah lepas hari pertama..kua je dewan exam..perkara pertama yang aku fikir..
adalah myRESULT.. takot sangat-sangat..takot menghampakan ramai orang..
melibatkan orang lain adalah perkara yang paling menakutkan aku..
but..prinsip islam..setelah berusaha..perlu bertawakal..
so, sepenuh hati aku berserah..moga aku masih punye kesempatan untuk itu..aminn..

berbagai-bagai dugaan aku terima..xpe menguatkan diri..
sedih confirm sentiasa ada..tapi sedih ad bukan kerana apa-apa..
namun..disebaliknya mempunyai tak lebih dari satu perkara..
apakah ia?..let it secret ..

apa yang diharap..bahagia untuknya..dan berterima kasih ku tak terhingga kepadany..
atas ap yang berlalu..
semuanya berlalu dengan masa..dan jodoh..
meski perit yang dilalui..aku berterima kasih..dan aku percaya TAKDIR
insyaAllah aku akan terima seterimanay dengan hati yang penuh kekuatan..
don't worry about me..k.. enjoy ur life =)

dan..
sekarang pun dah masuk hari ke 20 dalam tahun baru 2012..
tanam azam baru untuk mendapatkan the great thing..chill de life..
aku dah tanam azam aku kemas-kemas untuk tahun ni..
dan setengah hal tu ak tanamkan untuk tahun-tahun kemudiannya sekali..
we must target, to get what we want... i will never let myself to become weak...insya..i need ur support too..TQ!

past is past..just look straight FORWARD!
FORWARD & FORWARD!.. 
jangan hiraukan orang lain jika mereka pun tak hiraukan anda..
get it..segala yang sudah berlaku adalah pengalaman ..dan peringatan..
dun let the same thing happen 4 de second time!
especially to ME.


>AKU DENGAN DIRI & DUNIA YANG BARU<

watever u think about me..its ur right..but ples let me do what i want.
20/1/2012.. be the first day of NEW NEHM!..
INSYA.. i will try..mencuba untuk grab it..i need u always beside my self ..yes u my fren..
no people who don't do the mistake in her life.



WILL BORN AS A NEW NEHM!




AMINN.. =)



P/S:
 "MAAF JIKA PERANGAI AKU DAH LAIN".. ..SEBAB AKU DAH BERUBAH..
"SETELAH TERSEMAT NEKAD D HATI..SEMUANYA XKAN DIHIRAUKAN"
HIKS ^_^
2012!




I am right now : 20 years 2 months & 2 days old!







No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~