All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Wednesday, January 25, 2012

pecah masuk

nak dapatkan sesuatu dengan senang..mencurilah jalan pintasny.. TAPI TOLONG INGATKAN DIRI TU >> SUMENYA XKAN BERKAT!!!.. anak2 akan mewarisiny 6t..
-status: umah kEne pecah masuk-

security must b more effective..

----status from FB----

umah baru je kene pecah masuk tengahmalam kelmarin..waktu tu baru balik dari kampung..kurang ajar betul..lau dah malas cam tu lah..curi lah kejenye..menyusahkan orang je..curi lah banyak-banyak..nak kaya kan?.. nak berharta kan?..nak senang kan?.. nanti makin miskin..makin xberharta makin hidup susah!.. xberkat..mane nak dapat semua tu.. nanti anak-anak yang amik alih pulak..n will b continue n continue..

umah bukan main berselerak..memang puaslah kan curi hak orang..barang pun boleh tahan banyaknya yang curi..yang lawaknya ad pulak tasbih yang hilang...ai..nak bagi sapa lah benda tu..huhu.. tapi lagi syok lau waktu sampai tu..dak2 tu baru nak kua..pergggh!...mesti gempak...keadaan masih panas kowt mase sampai tu..xserik2...dulu umah depan...pastu kiri..pastu kanan..ni tengah pulak..kua masuk jel..seronok erk??.. lau dah penagih ni.. memang jadi suspek jugak lau xberubah2..xpe..sekarang masih ad peluang..esok2 mungkin x..tuhan nampak.. report polis pun dah..berjaga2 lah..

tapi janganlah bagi makan bini anak dengan sumber haram.. xsedapnye..xsyok...xberkat!.. nanti makin derita baru tau..makan sorang dah lah.. ni dekat nga family pun buat kerja haram.. sebelum terlambat..bertaubat lah ye.. pesanan ikhlas.. ^_^ ..



gambar haruslh dprivatekan..huhu.. nanti umah malu =)







No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~