All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Saturday, January 28, 2012

confius lagi

sometimes aku suka..
sometimes aku tak suka..
bila pikir2 kejap rase bagus..ok
tapi bila pikir balik.. rase k.o pulak..

kejap aku rase hepi..
kejap aku rase semacam..
kadang-kadang terpikir
macam mane sebenarnya hidup aku..sekarang & akan datang..
kadang-kadang nak nampak sekarang je macam mane aku akan datang..
tengok dalam air ajaib ^^

sekejap aku rase kejam..
sekejap aku rase bertuah..
undefined which is totally true hurmmm...=,=
yang aku tahu..aku hidup ikut peredaran mase je..

P/S: sesungguhnya hanya Allah yang mengetahui segalanya,,semoga segalanya baik..



dalam keconfiusan.. ;)


No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~