All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, March 21, 2012

moga terbaik


satu hal yang ak harapkan hari ni
semoga ap yang ak lakukan adalah cara yang terbaik untuk kita..
tanpa dipengaruhi oleh ape pun...
jika ad kesungguhan..
pasti dia akan jumpa jalan yang betul & berkesan..
jika tidak.. menunggu yang tepat dariNYA adalah lebih baik
tanpa membuang masa dengan orang salah..
semua yang berlaku adalah pengalaman dan kenangan


semoga kita semua bahagia hingga ke akhir hayat

sesiapa pun dia..saya akan terima dia sepenuh hidup saya ..
sebab dia adalah jodoh saya yang sudah ditentukan Allah

p/s: saya sayang future husband saya !

KU mengharapkan yang terbaik darimu YA ALLAH

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~