All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Sunday, February 12, 2012

hati yang sama

SUSAH MENERIMA KENYATAAN




kadang-kadang kerana takdir kita lakukan benda tu
kadang-kadang kerana diri masing-masing
kadang-kadang kita memang perlu lakukan benda tu
tapi, kadang-kadang tu jugak lah kita menipu hati kita
untuk menipu daripada hal yang sebenar yang amat susah dilakukan sebenar2nya..

membuat kita terluka dan sakit hati dengan apa yang kita lakukan untuk memberi balasan yang terbaik untuknya..hanya tuhan satu-satunya sahaja yang tahu isi hati yang sebenar..the reason why..

semalam..
membuat aku rasa bahagia..
membuat aku rasa bersyukur..
membuat aku rasa hepi..
tapi setiapnya tak pernah aku lupa
apakah perkara yang tak diingini tu akan berlaku juga?..atau makin teruk..
kemarau dalam perhubungan..
memikirkan bahawa dugaan & cabaran tetap ada setiap masa dalam kehidupan.
hanya itu yang mampu dilakukan untuk melembutkan hati daripada menangisinya.

ikut hati sayang ikut realiti tak sanggup

kadang-kadang aku salah tafsir mengenainya
yang sememang ada sebab atas semua yang dilakukan..
sakit aku..mungkin dya lagi sakit..
semuanya kerana ****** .

yang mampu hanya berserah atas semua kehendakNya..
namun tak pernah luput segala harapannya..
manusia hanya merancang tetapi tuhan yang menentukan..

kenapa aku rasa jodoh ni dengan dya kuat sangat??.. 
tapi pada masa yang sama takut untuk berharap.. 
takut kecewa dengan hal yang sebenar yang akan terjadi nanti

walaupun kadang-kadang dya "menjengkelkan"
tapi semua perbuatan dia ada reasonnya dia sendiri..
sehinggakan aku rasa..sakit aku tidak lah sesakit mana berbanding dya..
meski pun kadang-kadang menipu masing-masing kerana terpaksa
tapi yang pasti kita berada" di hati yang sama"

P/S: kau yang berani membukanya.. jika tiada jodoh..kau yang harus bertanggungjawab menutupnya semula untuk memberi peluang kepada insan lain yang membukakanya kembali..






"KADANG-KADANG BERANGAN ITU LEBIH BAIK DARIPADA REALITINYA"



No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~