All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Thursday, August 11, 2011

~ Aku ingin BEBAS~

" sharing = caring "

salam sume...
firstly salam ramadhan to u oll k...
lame dah xupdate dr tulisan hati sendiri...hehe..
bz tu x la sangat..cume...ntah lah...kejadian d tiap2 ari mbtkn ase malas tuk nak update..
jiwa xbape nk tenang la katekan..hehe..
sekarang da okew sket tuk nk luahkan serba sedikit yg terbuku d hati ini..
chewaaahhh ! ..huhuhu

post ak tuk kali ini..
aku ase nak "BEBAS"...
bebas dari segala perasaan negative nie..
bebas dari segala yg xmenenangkan hati inie..
bebas dari kemungkinan yg xpasti nie..
bebas dari segala yg bt ak xtenang nie...
hurmm..pendek kata ak nak bebas dari satu "IKATAN"
yang belum tentu pasti tuk hayat ak hingga ke syurga..

ye..lau nak dpk kan mmg ad tiap waktu >>>
yang ase bahagia..
yang ase gembira..
yang ase dsayangi..
yang ase dmiliki..
& sebagainy...

tapi xlupa jugak..something yang membuat kita >>>
rase kecewa..
rase terkilan..
rase marah..
rase something tu xpatot dlakukan..
rase fedup..
rase ase nk menangis..
rase tertipu..
rase xsuke..
& rase nk BEBAS !

iye...aku ase nak bebas !..
mmg kemungkinan 6t..
kita akan ase menyesal nga tindakan ni..
tp seriusly ini lebih baik dr segala perasaan yg membt kita ase xtenang...
jika tekaan kita salah..anggap je lah tiada jodoh..
namun jika dhati nye..ap yg dkatakan itu betol..
kita sudah berada d jalan yg betol..

namun..ianya hanyalah impian sahaja..
pasti yg kat lua tu pun..
pernah berjanji macam2 diantara mereka...
iany normal..walaupun begitu...
perbuatan itu lah yg akan memerangkap kita sendiri..
SEBUAH JANJI !

lau segalany yg dktakan dan dlalui adalah jujur..
iany cukup mbhagia..
tetapi jika sebalikny....
iany adalah satu kesilapan..

tiap pengalaman mmg akan mematangkan kita..
akan membuat kita lebih berhati2..
tetapi itu jika iany sudah berakhir...
macam mana pulak yg d pertengahan ??
patotkah mintak _____-
or something else...
bukan kah janji itu perlu dtepati??..

yang membuatkn kita buntu adalah..
satu ikatan tadi..iaitu
"PERJANJIAN" diantara dua insan !


"AKU INGIN BEBAS"

bukan atas kecilapanny...
bukan atas desakanny..
bukan atas berpunya..

tapi hanyalah ingin kebebasan dalam idup..
ingin betol2 tenang dhati tiap masa dan ketika..
"AKU INGIN BEBAS"


"AKU INGIN KHAWIN D SYURGA"
d ctu..kita akan berjumpa insan yg bet0l2 j0d0h kita yg sudah dtetapkan olehNYA..


hanya-KAU yang tahu ap yang ad dhati ini..
sebuah permintaan...
hanya-KAU yang tahu...
permudahkan lah segalany YA ALLAH..
bantulah aku YA ALLAH..





No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~