All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Monday, June 6, 2011

..::0sak::..

coret2 aje!( TAGLINE)

sabtu baru ni...ak n family balik kg..
biaselh mgu cuti sekolah ni banyak acara kenduri-kendara..
huhu...so, kua drp umah pun nga bju kurung terus...
majlis nye kat marang.. anak bekas bos abah ak dulu...
ari sabtu ni ok lah..xda pape berlaku..
just makn2 amik berkat jew..hehe

keesokan tu..ari ahad..
punye lh bgn awal..siap2 nak balik da..
last2..kereta osak..nasib baik dlam area kg ag...
lau x..konpem xda org terdekat...
wayar saluran pe ntah kat bawah pecah..
abah ak nak repair sendiri..
tapi nasihat org yg lebih pakar..
baik jgn..sbb ssh n lama jgk nak ganti saluran tu..
so,,,tgu je sape2 yg bolh repair...
abis sume kol...saudara mara kat kg tu...ramai2 lah mai datg..hee
jenis abah ak...owg tu dia percaya..org tu yg dia nak..mmm...
padahal berlambak jew bengkel2 kat situ..
pastu nizam..sepupu ak pom datang lah dr ofis dia
nak tolong abah ak ni..
b4 tu..huuhhh..lame giler duk kat situ..
dah lah panas...berpeluh abis badan..rimas btol..
duk cari org2 tuk repair kereta ni..
xda jgk..sume owg bz...
tup2..nizam ni bawak kereta ni kat bengkel depan tu..
selepas duk bincang nga tokey cina kat workshop sebelah..
ish3...lau aanta awal2 ag kan senang..
tapi nak bt camne jenis abah ak kurg skit percaye nga owg lain...
so, g lah repair..sambil2 tu ak adik ak n mymum pun berhat lah kat umah mak saudara ak..
lame giler repair...kereta osak jam 8 lebih pg ag..kul 9 tersandar kat tepi jaln pulak..
jam 2 lebih baru g repair...kul 6 baru siap,,,
huhh..lau duk situ jew..abih terbakar kulit aseny..
delay kowt nak balik awal pg last2 nak maghrib baru leh balik..
mm..dah la abah ak pose.... berbuka d masjid la... solat sx..dugaan..
lapa..beti makan jap..makan roti capati..ngeh3..sedap gak...adik ak makan nasik goreng..
pastu kul 1 baru kitaorang sapa umah...
nasib baik adik xperlu g asrama dia..lau x msti makin penim abah ak..
sekarang dah 0.k.. (^_^) alhamdulilah..




0keyy sudah.. :)

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~