All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, May 6, 2011

...::ruqyah::..

Rawatan Migrain Dengan Ayat-ayat Ruqyah

Seorang pemuda datang menemui saya. Dia mengadu menghidapsakit kepala. Doktor dah beri macam-macam tetapi hanya meredakan untuk seketika. Dia sudah seakan berputus-asa. Doktor dah jumpa, dah makan ubat tapi tidak selesai masalahnya. Dia juga mengadu telah berjumpa bomoh tapi tidak juga reda.
Saya menjelaskan bahawa kesembuhan itu hak Allah s.w.t., kita hanya berusaha. Sakit ini adalah ujian Allah s.w.t. Sebenarnya Allah s.w.t. nak beri pahala jika sabar dan terus berusaha. Yang beri manfaat dan mudharat hanya Allah s.w.t. Kita mesti kembali kepadaNya.
Selepas sedikit motivasi, rawatan dimulakan dengan memperdengarkan ayat-ayat ruqyah. Dalam sekitar 1/2 jam, dia rasa kepalanya lapang dan lega dari kesakitan. Alhamdulillah, kini beliau pulih dan tidak perlu lagi memakan ubat penahan sakit. Hidup semakin ceria. Semuanya adalah dari kurnia Allah s.w.t.

(sekadar berkongsi)

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~