All thing is infinity !..
In life have many sweet sour thing that must "plus minus or should be expand & simplify" (^_^)... Sometime we need to solve all problem in "long divison".. But sometime it also can be "factorial" and then we will get the answer by "siqma notation" .... Cause ALLAH always by ur side.. insyaALLAH ... +_+

~~ BAGAIKAN DIARI KISAH HIDUP YANG MEMERLUKAN LUAHAN UNTUK MEMBERI KELANCARAN PENGALIRAN DARAH DALAM OTAK ~~

Tuesday, May 24, 2011

..::MDS::..

coret2 aje!( TAGLINE)







status: "MDS"


Wahh..awal2 lgi aku dah mari kolej...
kne urus jualan tuk minggu destinasi siswa...
orintasi bdak2 ni lah...

first day bkak gerai...alhamdulilah...
tgi jgk untg berbandg sem sebelum ni...
gerai kitaorg no6...
selepas d cabut undi..
first day..sememgny penat..
kne kemas2 dulu pg tu..
ibubapa n family semakin ramai tuk daftar anak2 diorg..
tahniah diucapkan n selamat datang ke uitm machang...
semoga segala berjalan lancar..
hari2 sebelum tu...
kami ber5 0 6 camtu je drp 12 org bertungkus lumus
tuk persiapan jualan ni...
kami shja sbb ad diantara kami yg xdpt dtg awal..
nk wak camne kan...xpelah...
first & second day kitaorg bkk gerai yg disediakan..
n then after dat..kitaorg terpksa cari tempat sendiri..
tapi dah jumpa dah..strategik punye...huhu
setiap hari alhamdulilah..naik keuntungan..
malam ni malam ke 4 dah..so far ok..walaupun macam2 berlaku..
tapi settle dah...
tinggal lgi 2 3 hari tuk jualan mds ni...
sem ni..bdak2 ni xkne ragging sgt..huhu..xmcm kitaorg dulu...
siap dpt bag uitm lg..huhhh...xaci33333...
hhahahaha..
selepas tu jumaat n sabtu ni pulak..
kne urus tuk pendaftaran bg kolej tetap pelajar bru n pelajar lame..
tempat bdk2 ni tgal mase mds ni sementara je dulu...
kitaorg kene daftar awal skit..
sbb nk uruskn dak2 ni plk keesokkan tu..
so kitaorg daftar ari khamis tu..
hope sume ok..
same2 lah kita mguruskany ye ahli2 pembantu kolej (jpk)..huhu....
keuntungan mds ni..6t kita kira ye total2 totallyny..hheheh..
piss!!!..

(^_^)...

No comments:

Post a Comment

tocei2 (^_')~~